Waardering van klanten - enorm belangrijk!
Als webshop streven wij naar tevreden klanten die blij zijn met hun aankoop, en hun ervaring delen met familie, vrienden en/of collega's. Om dit te bereiken gaan wij ver. Wij luisteren naar tips, advies en opmerkingen. Klachten nemen wij zeer serieus. Wanneer er sprake is van een klacht proberen wij altijd tot een oplossing te komen die voor beide partijen aanvaardbaar is.
Klantenervaringen op BensonTrade.nl
Ons systeem selecteert automatisch een bepaald percentage van klanten die wij vragen om een beoordeling te geven nadat zij hun aankoop thuis hebben ontvangen. Deze beoordeling wordt geplaatst op onze website, waarvan u de laatste twee kunt lezen op onze homepage. Klikt u op "alle klantreacties" dan kunt u alle beoordelingen van klanten over onze producten, service en after-sales lezen.
Deze verzameling van beoordelingen geven een goed beeld van hoe wij werken. Het is een illusie dat wij geen fouten maken, maar we doen onze uiterste best dit tot een minimum te beperken en staan altijd open voor suggesties en een correcte afhandeling. In normaal overleg met respect voor de ander is heel veel mogelijk.
Klantenervaringen op Webwinkelkeur
Als webshop zijn wij lid van het keurmerk Webwinkelkeur. Deze organisatie controleert haar leden op diverse kernpunten om de consument te beschermen. Wij dienen bijvoorbeeld onze algemene voorwaarden conform de wet op de website te vermelden en na te leven. Maar ook kunnen klanten een beoordeling geven op de website van Webwinkelkeur.
Wij merken dat de animo hiervoor minder is dan op onze eigen website, maar vinden de reacties die op de website van het keurmerk geplaatst worden zeker niet minder belangrijk.
De afgelopen 50 reacties zorgen voor een gemiddelde score van een 8.6. Dit is een cijfer waarop wij trots zijn. Uiteraard doen wij er alles aan om dit cijfer nog verder te laten stijgen.